Financiële administratie

meric streepje

 Voor MKB-ers
Meric helpt u met de financiële administratie op de volgende manieren:

-Inzicht te krijgen in uw winsten en verliezen
-Transparante rapportages op te stellen over het gevoerde financiële beleid
-Verlies- en Winstrekening, Balans, Belastingaangifte: Inkomstenbelasting/BTW
-Fiscaal advies

Uw boekhouding binnen uw financiële administratie wordt door Meric gevoerd in een boekhoudprogramma. Hierin worden facturen (zowel inkoop- als verkoopfacturen) verwerkt, bankafschriften geboekt, en allerlei andere boekingen gedaan (zoals de salarisverwerking, of de activa-registratie).

Voor ZZP-ers
80% van de ZZP-ers zien op tegen hun administratie. Logisch, dat is niet waar hun passie ligt. En laat administratie nu iets zijn wat Menno den Buurman wel leuk vindt. U levert kopien van uw facturen, bonnen, bankafschriften aan. Waarvan veel al digitaal verwerkt wordt.

En Meric verzorgt voor u een totaal pakket:

-BTW aangifte per kwartaal*
-Overzicht kosten en opbrengsten
-Balans activa en passiva
-Verlies- en winstrekening
-Inkomstenbelasting ondernemer

*U kunt ervoor kiezen om zelf uw BTW aangifte te doen. En Meric aan het eind van het jaar te laten controleren om indien nodig correcties aan de belastingdienst door te geven. Wel zo’n fijn gevoel een extra controle op zelf uitgevoerde werkzaamheden.

Administratiekantoor Den Haag

Reacties zijn uitgeschakeld.